گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام - ایران تبلیغ

اینستاگرام در صدر این شبکه های اجتماعی در ایران قرار دارد و تعداد فالوور و خرید ان حایز اهمیت است و اینستاگرام امکانات بسیاری خوبی را به کاربران برای گسترش فعالیت های خود ارائه می دهد. ولی در صورتی که برای خرید فالوور واقعی یا بهتر بگوییم خرید فالوور واقعی لایک زن اقدام کنیم به علت این که این دنبال کننده با صفحه ی ما تعاملاتی برقرار می کند مثلا پست ها را لایک کرده و حتی کامنت می گذارد می تواند نشان دهد صفحه بسیار فعال بوده و افراد آن را می پسندد. همچنین از آن جا تمامی مخاطبان شما ایرانی هستند لازم است شما با خرید فالوور ایرانی بر عملکرد پیج خود سرعت و قدرت بیشتری ببخشید.

 مسابقه راه بندازید مثلا از کاربرها بخواهید که اگر 10 تا از دوستان خود را زیر پست منشن کنند و اگر پیج شما را فالو کنند یکی از محصولات شما را برنده میشوند و یا از خدمات تخفیف خورده شما میتوانند استفاده کنند. زیرا این نوع عملکرد میتواند در نهایت منجر به بسته شدن پیج اینستاگرام شما شود به جهت آن که اینستاگرام با قابلیتهایی که دارد میتواند فالوورهای فیک را شناسایی کرده و اقدام به حذف آنها نماید. اجازه دهید این مسئله مهم را به شما یادآوری کنیم که برای پیشرفت در بین تعداد بیشماری از کسب و کارهایی که در این فضا به عنوان رقیب برای شما وجود دارد، لازم است برای بیشتر دیده شدن فالوورهای بیشتری داشته باشید. اما از آن جا که در ابتدای راهاندازی یک پیج چنین امری اغلب امکان پذیر نیست لازم است با خرید فالوور بخصوص خرید فالوور اینستاگرام ایرانی این تعداد را به اندازهای برسانید که به دیده شدن بیشتر شما در اکسپلور کمک نماید. یکی از راه هایی که شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی با خصوصیات فالوور های خود آشنا شوید، فعال کردن ویژگی insight است که برای پیج های تجاری یا همان بیزینسی که پروفایل اینستاگرام خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده اند فعال است.شما نیز میتوانید به راحتی اکانت خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید.

 اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. مخاطبان بیشتری از کالا و خدمات شما استقبال میکنند و همین امر باعث بالا رفتن میزان فروش شما و درآمد بیشترتان خواهد شد. علاوه بر این ، اینستاگرام با ویژگی های خلاقانه بسیاری روبرو شد که مورد توجه فیس بوک قرار گرفتند. به علاوه، هیچ تضمینی وجود ندارد که حتما موفق خواهید شد. دیگر آن که رقم بالای فالوورهای شما به مخاطب القا میکند که حتما محصول و یا خدمات خاصی در این پیج ارائه میشود که فالوور و یا دنبال کنندههای زیادی دارد.

حتما برای شما هم این پرسش پیش آمده است که خرید فالوور چه ارزشی دارد و آیا فالوورهایی که خریداری میشود میتوانند مانند فالوورهای واقعی ارزش حضور در پیج ما را داشته باشند و در واقع کارایی آنها تا چه اندازه است؟ عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. همانطور که مشاهده می کنید در این حساب با ۱۱۱ سکه جدید که اضافه شده است ما ۲۵۸ سکه فالوور داریم. تمام فالوور هایی که سایت فالوور اینستا برای شما جمع آوری میکند به صورت تضمینی واقعی هستند و شما میتوانید با یک بار خرید فالوور شاهد سرعت و عملکرد ما و فرستادن افراد مورد هدف شما با کمترین ریزش باشد و همچنین شاهد افزایش سود کسب و کار خود و همچنین لایک ها و ویو های خود باشید.

 شما میتوانید پیج، فالوور، لایک، کامنت و یا ویو اینستاگرام خریداری کنید. با این حال گاهی اوقات فالوورهای غیرحقیقی توجه کسانی را که به دنبال راهی برای خرید فالوور اینستا بدون ریزش هستند را جلب میکنند؛ اما باید به خاطر داشته باشید که فالوور غیرحقیقی به هیچ عنوان جایگزین مناسبی برای فالوور واقعی اینستاگرام نیستند زیرا فالوورهای غیرحقیقی وجود واقعی ندارند و نمیتوانند پستهای شما را لایک کنند و یا زیر آنها کامنت بنویسند. این روزها تمام افرادی که در اینستا و یا تلگرام پیج و کانالی دارند، به دنبال افزایش بیشتر فالوورند و برای این امر اقدام به خرید فالوور بخصوص خرید فالوور ایرانی میکنند.

اگر شما هیچ فالوور واقعی ندارید و یا تلاشی برای گذاشتن پست های جدید و کارآمد، معرفی محصول، جذب مخاطب، تولید محتوای متنی و ویدئویی با کیفیت و .. نمیکنید و از همین ابتدا به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، ما به شما میگوییم که بله در این صورت راه را اشتباه رفتهاید. هنگامی که شما تعداد فالوورهای بیشتری را به پیج خود جذب میکنید و یا با استفاده از امکان خرید فالوور اینستاگرام بر تعداد این رقم میافزایید، طبیعتا لایک و کامنت بیشتری دریافت میکنید و در اکسپلور اینستاگرام دیده میشوید و همین امر باعث میشود بتوانید مخاطبان بیشتری را ترغیب و تشویق کنید تا پیج اینستاگرام شما را ببینند.



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: